vrijdag 10 oktober 2008

Great covers

Als volgende groep ooit ergens dicht speelt kun je me altijd overtuigen om te gaan.

Apocalyptica

Een Finse groep die nummers spelen van vooral Metallic maar andere topnummers worden ook gecoverd. Naast covers hebben ze ook eoigen nummers maar het zijn toch de covers die bij het brede publiek de meeste aantrek kennen. Ze zijn trouwens bekend geworden toen ze in 2007 mochten op optreden op het eurosong festival. Jammer dat ze niet mee deden anders was het al beslist lijkt me zo.

!warning! dit muziekgenre is zeer specifiek en dikke kans vind je er geen bal aan!



Nothing Else Matters



Persoonlijk vind ik deze versie beter maar das een kwestie van smaak.kwa klankkleur is het veel dramatischer en dus een ingetogen versie van het origineel in mijn ogen.


Hall of the mountain king

Ik weet niet of jullie deze zullen kennen maar mensen die nu en dan bezig zijn met klassieke muziek zullen deze waarschijnlijk wel kennen. Hall of the mountain king van Edward G.



Prachtig hoe een klassiek stuk op klassieke instrumenten toch lkkr Rock kan zijn.

En nu even een echt harde

Inquisition Symphony (origineel van Sepultura voor de Nuts ;))




En terwijl we bezig zijn nog een andere groep.

Sepultura-Ratamahatta

Ik schrijf bij deze een wedstrijdje uit. De eerste die me met volle stem zonder fouten kan meebrullen trakteer ik.



En gaan :D

Ja pj binnenkort een post met text maar effe filmpjes op me blog opnieuw op te starten :D

Respect!

Geen opmerkingen: